Yra populiarių dalykų, yra nepopuliarių. Ir yra tokių per vidurį. Įmonių katalogas populiarumo nestokoja.
Kaip rašoma antraštėje, įmonių katalogas pritraukia nemažai vartotojų. Taip yra dėl patogumo, dėl naudingumo. Jeigu užsuktumėte į svetainę, bet ten nieko nerastumėte, tai spustelėtumėte rodyklę atgal. Pavyzdžiui, jeigu jums aktualu susisiekti su kuo nors iš būrimo salono, bet neaptinkate jokio telefono numerio, tuomet tenka ieškoti kitur. Na, o įmonių katalogai kuriami siekiant visapusiško patogumo. Kitaip tariant, viena iš jų ypatybių yra tikslingumas. Jie sukurti taip, kad viskas būtų konkretu ir aišku. Akivaizdu, kad uždavinys ne iš lengvųjų, mat verslo įmonių Lietuvoje veikia nemažai – kaipgi jas surūšiuoti ir kaip tvarkingai pateikti? Kaip padaryti taip, kad internautai galėtų greitai ir komfortiškai pasinaudoti informacija?
Galima kalbėti apie sėkmės receptą, bet iš tikro pakaktų paminėti keli punktus: pastangos, laiko sąnaudos, noras… Kai susikaupiama ir nusprendžiama, kad įmonių katalogas bus puikus, tada susikoncentruojama ir rezultatas tarsi pats priartėja. Savaime suprantama, protingai išvystyta interneto svetainė pritraukia nemažai vartotojų. Kaip jau minėta, svarbus kriterijus yra patogumas. O jis apima daug skirtingų aspektų. Dėmesys krypsta svetainių kūrėjų ir dizainerių pusėn. Galbūt kai kurie žmonės kiek skeptiški ir teigtų, kad dizainas – ne pirmoje vietoje. Ir jie klystų.
Puslapio apipavidalinimo klausimas – nepaprastai reikšmingas. Įmonių katalogo nauda dažnai atsiskleidžia būtent per dizaino prizmę. Jeigu pasiteirautumėte dizainerių, kiek laiko jie skiria vienam ar kitam svetainės sprendimui… Elementarus pavyzdys – meniu. Tai, kaip meniu išdėstytas, turi įtakos, ar internautas pasiliks, ar nuspręs kuo greičiau eiti į kitą portalą.
Dizainas dizainu, o kaipgi informacija? Bingo! Jeigu įmonių katalogas bus neinformatyvus, tai liežuvis neapsivers jo pavadinti katalogu.
Taigi, katalogas pritraukia auditoriją savo dizainu ir informatyvumu. Jeigu išpildoma viena sąlyga, vaizdas jau pusėtinas, tačiau patrauklią visumą sukuria dermė. Kai apgalvotas apipavidalinimas suderinamas su aktualia informacija, gaunamas toks rezultatas, kuris atitinka lūkesčius. Ar netgi viršija.
Baigiant straipsnį reikėtų pridėti, kad žmonės lankosi įmonių kataloguose todėl, kad domisi įvairiomis prekėmis bei paslaugomis. O įmonėms tai galimybė tapti žinomesnėms, randamoms. Nauda akivaizdi.