Elektroninė prekyba, akivaizdu, tik dar labiau išpopuliarėjo visame pasaulyje. Ne paslaptis, kad šią sritį dar labiau stumtelėjo susidarius krizinė, su pasauliniu karantinu susijusi, situacija. Regis, žmonės ėmė pirkti žymiai daugiau, tačiau tikėtina, jog patys pirkimai neišaugo. Tiesiog tai, ką iki šiol nusipirkdavo fizinėje parduotuvėje, jie pirko internetu.
Beje, prognozuojama, kad ši praktika ir toliau išliks, net ir pasibaigus karantinui. Nes tie, kurie anksčiau vengdavo ar dėl tam tikrų priežasčių nedrįso pirkti internetu, dabar išmoko tai daryti be baimės. Be to, tikėtina, jog daugelis pajuto šio patogumo skonį, todėl žymiai dažniau tai darys ir ateityje. Ne paslaptis, kad šiuo laikotarpiu išaugo ir el. parduotuvių skaičius, kurio augimas turėtų tik didėti.
Tačiau prieš pradedant elektroninę prekybą, dar prieš kuriant elektroninę parduotuvę, vertėtų gerai atlikti namų darbus ir tinkamai viskam pasiruošti. Nors fiziškai ir nereikės aptarnauti klientų, tai nereiškia, jog bus viskas paprasta. Reikia įvertinti tai, kad bus labai daug nuotolinio bendravimo, kuris kartais yra žymiai sudėtingesnis, nei tiesioginis. Įskaitant ir procesų, apimančių internetinę prekybą efektyvus valdymas.
Priklausomai nuo to, kokio pobūdžio produktą/paslaugą parduodate (materialaus ar intelektualaus/virtualaus), kokio masto asortimentas, atsiskaitymo bei pristatymo būdai, pasiruošimas yra skirtingas. Nuo to priklauso, kokios el. parduotuvės jums reikės, kokių galimybių pareikalaus jos įgyvendinimas. Reikia neužmiršti klientų užsakymų, lojalumo bei nuolaidų, finansinių ataskaitų valdymo. O tam labai gelbsti inovatyvūs automatizuoti technologiniai sprendimai.
Todėl atsakius į visus svarbiausius klausimus, galima įvertinti, kokios aplikacijos jums galėtų palengvinti elektroninę prekybą. Kokie elektroninės prekybos komerciniai sprendimai padėtų įgyvendinti nepertraukiamą procesų valdymą nuo pirkimų iš tiekėjo iki galutinio pristatymo klientui. Įskaitant užsakymų vykdymo stebėjimą ir apmokėjimų valdymą.